راه بی پایان تنهایی

یادمون باشه امید رو از کسی نگیریم شاید اون تنها چیزیه که براش مونده

راه بی پایان تنهایی

یادمون باشه امید رو از کسی نگیریم شاید اون تنها چیزیه که براش مونده

تقویت حافظه

اگر حس میکنید حافظه تان ضعیف شده با انجام این تمرینات

حافظه خود را تقویت کنید

قبل از خواب در اتاقی خلوت تمرکز کنید

تمام گرفتاری ها را فراموش کنید و این تمرینات را انجام دهید

هر جمله را 12 بار تکرار کنید

3 بار بلند

3 بار آرام

3 بار در دل خود

هفته اول:   حافظه ی من خوب است روز به روز حافظه ام بهتر می شود

 

هفته دوم: چیزهایی را می بینم و می شنوم و در ذهنم نقش می بندد.من

دقت نظر دارم به وضوح همه چیز را می بینم و به خاطر می سپارم

 

هفته سوم:آنچه می بینم و می شنوم به طور کامل در خاطرم می ماند

حافظه ام همه چیز را نگه می دارد.من می توانم همه چیز را حفظ کنم

 

هفته چهارم : من می توانم تا مدتی معین آنچه را دیده ام و شنیده ام در خاطرم حفظ کنم

و هر وقت خواستم مرور کنم .حافظه من بسیار خوب است

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

سلام مهتاب جونم ممنونم که منو قابل دونستی و به وبلاگم سرزدی
بازم از اینکارا بکن چون من دوستانمو فراموش نمی کنم

hamidel پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com


بشر به خوشبختی خیلی زود عادت می کند و چون خیلی زود عادت می کند خیلی زود هم فراموش می کند که خوشبخت است . آندره مصورا
............
سللام خانم .
راستش این طور حدس میزنم که شما انرژی + فوق العاده ای دارین (حداقل اگه توریناتو خودتونم انجام بدین حدسم درست میشه دیگه )اگه همینطوره که میگم پس کاش همه عین شما بودن .چون از پرسه زدن با آدمای انرژیک لذت میبرم.
بابت این تقویت حافظه ممنونم چون تو تابستون افت آیکیو داشتم
همیشه شاد باش*فدات*بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد